مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 11:222022-03-13حوادث

دستگیری سارقان احشام در یاسوج 


فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری 2 نفر سارق حرفه ای احشام با اعتراف به 45 فقره سرقت احشام مسروقه در شهرستان های این استان خبر داد.

  - سردار کیقباد مصطفایی در بیان جزییات این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در سطح شهرستان های بویراحمد و کهگیلویه، موضوع ضمن هماهنگی با مرجع قضایی بصورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات پلیسی گسترده و گشت های زنی های هدفمند 2 نفر سارق حرفه ای و سابقه دار احشام را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در شهر یاسوج دستگیر کردند.

مصطفایی تصریح کرد: متهمان در بازجویی های اولیه به 45 فقره سرقت احشام در سطح شهرستان های بویراحمد و کهگیلویه اعتراف و مأموران 15 رأس گوسفند مسروقه از آنها کشف و ضبط کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شدند، از شهروندان خواست: ضمن توجه به هشدارهای انتظامی در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارقان احشام در یاسوج 

دستگیری سارقان احشام در یاسوج